Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 8 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Circular economy and the goals of sustainability
Goswami, Sanya
Myšlenka oběhového hospodářství v posledních letech přitahuje stále více pozornosti jako prostředek k podpoře udržitelného rozvoje a minimalizaci odpadu. Proti konvenční lineární ekonomice, která je založena na konceptu „take-make-dispose“, stojí oběhové hospodářství. Naproti tomu oběhové hospodářství se zaměřuje na myšlenky minimalizace odpadu a maximalizace účinnosti zdrojů snižováním, opětovným používáním a recyklací zdrojů. Tato diplomová práce podá obecný přehled o cirkulární ekonomice a některých jejích možných výhodách udržitelnosti. Bude pokrývat hlavní síly stojící v pozadí oběhového hospodářství, jako je nedostatek zdrojů, environmentální problémy a obchodní potenciál. Bude se zabývat úlohou politiky a legislativy při vytváření oběhového hospodářství, jakož I obtížemi a překážkami jeho provádění. Celkově bude práce zdůrazňovat potenciál oběhového hospodářství podporovat udržitelný rozvoj a obhajovat další studium a spolupráci při prosazování této myšlenky. Bude představen výzkumný program pro rozvoj oběhového hospodářství, který nastíní nutnost interdisciplinární studie, empirického výzkumu a vyhodnocení politických intervencí.
Analýza marketingového mixu mobilních aplikací ???
Hevesiová, Tamara ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Procházková, Markéta (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá mobilními aplikacemi z hlediska jejích marketingového mixu. Jejím cílem je zhodnocení možností využití marketingových nástrojů mobilních aplikací a poskytnutí tak vydavatelům aplikací podklad pro sestavování marketingového mixu. Teoretická část se věnuje uvedení do problematiky mobilních aplikací a představení taktických nástrojů, které využívají. Navazující praktická část zkoumá a porovnává specifika jednotlivých nástrojů z pohledu preferencí a názorů uživatelů, získaných z dotazníkového šetření, v kombinaci s informacemi o zastoupení konkrétních vlastností aplikací v app storech Google Play a Apple App Store, získaných z webových stránek těchto app storů. Praktická část taky porovnává spolupráci vývojářů s app story Google Play, Apple App Store a Windows Store při distribuci aplikací pomocí dostupných informací o podmínkách a pravidlech spolupráce z web stránek těchto app storů. Práce je ještě doplněna o informace z televizního pořadu Applikace o efektivitě této formy propagace aplikací. Závěr práce obsahuje zhodnocení jednotlivých marketingových nástrojů mobilních aplikací a doporučení pro vydavatele aplikací.
M-commerce a její využití v ubytovacích službách
Havelková, Barbora ; Vaško, Martin (vedoucí práce) ; Valentová, Jana (oponent)
Hlavním cílem práce je popsat vývoj a rozšíření fenoménu známého jako M-commerce a kriticky zhodnotit jeho dopad na trh ubytovacích služeb. Úvodní kapitoly jsou věnovány zařazení problematiky do kontextu vývoje komerčního internetu a E-commerce, na které navazuje rozebrání odvětví M-commerce ze dvou pohledů, business a technologického. Z těchto dvou pohledů je rozebrán segment M-turismu, využití mobilních aplikací v ubytovacích službách. Po analýze vlivu mobilních technologií na nákupní proces v cestovním ruchu následuje průzkum trendů a konkrétního využití aplikací. V závěrečných kapitolách je srovnáno využití mobilních technologií v jednotlivých business modelech a prozkoumán jejich disruptivní vliv na odvětví ubytovacích služeb.
Analýza trhu operačních systémů
Kafka, Jan ; Benáčanová, Helena (vedoucí práce) ; Koubský, Petr (oponent)
Tématem této práce jsou operační systémy, jejich význam, historie, analýza současného stavu a pokus o predikci blízké budoucnosti. První část uvádí základní pojmy, definici operačního systému a jejich stručnou historii. Druhá část se věnuje současné situaci na trhu operačních systémů, hlavních tahounů tohoto sektoru a používaných obchodních modelů. Poslední část se věnuje predikci situace na trhu operačních systémů, jejich budoucí genezi, pravděpodobnému vývoji jejích obchodních modelů a odhadu blízké budoucnosti z business hlediska. Dále byla provedena rešerše dostupných nových odborných publikací na téma OS. Přínosem práce je vyhodnocení úlohy a budoucnosti operačních systémů a predikce toho, co lze z obchodního hlediska v tomto odvětví očekávat.
Transformace byznys modelů pro prostředí sociálních sítí
Rubáš, Aleš ; Basl, Josef (vedoucí práce) ; Pour, Jan (oponent)
Tato práce se zabývá aplikací obchodních modelů do prostředí sociálních sítí. Cílem práce je na základě zvolené metodiky vybrat relevantní obchodní modely pro toto prostředí a analyzovat, jak a s jakým obchodním úspěchem byly aplikovány. V první části práce jsou definovány a rozebrány existující byznys modely. V části následující jsou vymezeny sociální sítě a vybrány potenciální byznys modely, které mohou být použity v prostředí sociálních sítí. Analytická část zkoumá vybrané sociální sítě z pohledu aplikovaných byznys modelů, identifikuje odpovídající byznys modely vymezené v teoretické části a zhodnocuje úspěch jejich aplikace. V závěru práce jsou analyzovány byznys modely, které byly využity zkoumanými sociálními sítěmi z pohledu jejich odlišnosti od aplikací v jiných odvětvích.
Monetizace vysokorozpočtových herních titulů
Nejepínský, Adam ; Pavlíček, Antonín (vedoucí práce) ; Böhmová, Lucie (oponent)
Diplomová práce se zabývá monetizací vysokorozpočtových herních titulů. Za tímto účelem je pozornost věnována třem základním oblastem, a sice obchodním modelům, specifikům herního marketingu a pirátství. Teoretická část práce tyto aspekty analyzuje, popisuje a hledá jejich silné i slabé stránky. Vytváří tak nejen nástin možných cest, jak zpeněžit vysokorozpočtové herní tituly, ale i teoretický rámec nezbytný pro výzkumnou část práce. Výzkumná část plně vychází z teoretické části a za pomoci dotazníkového šetření zjišťuje názory hráčů na popisované aspekty monetizace. Na základě poznatků z výzkumné, ale i teoretické části práce byl navržen optimální způsob monetizace vysokorozpočtového herního titulu.
Obchodní modely MMORPG
Linhart, Pavel ; Donát, Jiří (vedoucí práce) ; Skoupý, Radek (oponent)
Tato práce se zabývá počítačovými hrami hranými masivním počtem hráčů v reálném čase přes internet (zkratka tohoto typu her je MMORPG) a jejich obchodními modely. Jejím cílem je zanalyzovat současný trh s MMORPG a obchodní modely, které se v současné době u tohoto druhu her používají. Hlavním cílem a zároveň i přínosem práce je navržení nových obchodních a platebních modelů, kterých by se dalo u MMORPG využít za účelem získání většího množství zákazníků a zvýšení zisků. Součástí návrhu je i analýza možností využití historie hráče k vytvoření profilu vhodného pro personalizovanou reklamu. Posledním cílem je analýza způsobů, jakými tvůrci MMORPG motivují hráče k dlouhodobému hraní dané hry tak, aby po tuto dobu hráč službu užíval a generoval zisk.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.